2009. augusztus 13., csütörtök

Őszi animék




Már felkerült az Addictsra az őszre várható animék listája, és tőlem szokatlan módon most többet is előre várok. :)

Lesz a már említett Inuyasha Kanketsu-hen, ami a címből következően (a Végső Inuyasha Sorozat) már végig viszi a storyt. Illetve készült már egy 25 perces film, ami a Fekete Tessaiga névre hallgat és a sorozat utáni szálakat varja el. Végre lesz Kobato, ami egy clamp manga alapján készül. Újabb Kimba film :), és egy újabb "Tales of". Kuroshitsuji OVA, ami ha jól értem egy extra epizód lesz.

Felkeltette az érdeklödésemet a Sangoku Engi, ami egy japán-kínai klasszikus novella feldolgozása. Szerintem sokan várják a Fairy Tailt, én még alszom rá egyet és majd meglátom.

Barátnőim blogján olvastam még Hetalia második évadról és Ai no Kusabi újra feldolgozásról, amikre szintén kíváncsi lennék. Valamint olyan hírekről olvastam még amiben Fate Stay Night film és Yugioh film is szerepelt. De hogy ezekre mikor lehet számítani?


2 megjegyzés:

  1. Ó, az Inuyasha az első igazi kedvencem.... de jó lesz.

    VálaszTörlés
  2. A Kobatot, a The Book of Bankorrát, a Kimi no Todokét, a Winter Sonatát, meg esetleg a Miracle Traint tervezem, ezek tűnnek érdekes és kiemelekdő sorozatoknak. Az Inuyashát csak Animaxon néztem, így elég sok kimaradt, értelmetlen lenne belekezdeni.

    VálaszTörlés