2009. augusztus 26., szerda

Nyári animecon 2009


Sajnos most nem állt módomban elmenni a conra, pedig a japán nap kimondottan érdekelt volna.

Viszont új animaxos hírekkel szolgálhatók:

  • október 19-től lesz Soul Eater Bleach helyet

  • október 23-ától a Nanát felváltja a Romeo x Juliet

  • a Conant a Dragon Ball GT

  • lesz D-Gray Man is

  • decembertől a Naruto folytatodik

    lesz majd:

  • Death Note Relight 2.: L's Successors

  • Slayers Revolution

  • Slayers Evolution-R

  • Bleach 3. évad


  • A Soul Eateren már egyideje gondolkodom, hogy meg kellene néznem. Hát most itt lesz rá az alkalom. :)

    A Romeo x Juliet már láttam, és bár jobban megváltoztatták a storyját, mint a Monte Cristo grófjának, azért tetszett. Újra meg fogom nézni.(Szinte semmi nem maradt a helyén azonkívül hogy a címszereplők egymásba szeretnek, és ellenségek a családjaik :) )

    A D-Gray Mant is már láttam, de úgy tetszik a képi világa, és hogy gyorsan pörgeti az eseményeket, (a Bleachcsel ellentétben), ezért tuti megnézem újra.

    A Dragon Ball GT nem izgat, ezért nézni sem fogom. A Slayerszeket még meggondolás tárgyává teszem.

    3 megjegyzés:

    1. A Romeo és Júlia nekem is tetszik, ennek örülök, a D. Gray Mannek is, de eddig a hossza elriasztott, nem szeretek gépen olyan sorozatot nézni, ami 50 résznél hosszabb. Igaz, azt mondják, elég sok a filler benne (ez igaz is lehet a hossza miatt), de az alapsztori nagyon érdekesnek tűnik.
      A Soul Eatert nem értem, miért kapták föl annyira, bár a jellegtelen fightos sorozatokat nagyon zabálja a nép, mit ne mondjak ez tökéletesen illik a mániához. A többi hasonló is hidegen hagy.
      A DN specialt természetesen megnézem.
      Conon én sem voltam, de engem leginkább a pénteki program érdekelt volna.

      VálaszTörlés
    2. A D.Gray-manben kb. 20-25 rész filler van, de nekem azok is tetszettek. A második kedvenc karakterem pont a filler részek között volt: Suman, bár ő nem egészen filler karakter, ha jól tudom, csak kicsit több szerepet kapott.

      Egyébként könnyen ki lehet találni ki a kedvencem :) Naná, hogy Kanda, bár volt ahol gyökérnek tartottam.

      A Soul Eaterből eddig hozzám csak a híre jutott el. Majd meglátom...

      VálaszTörlés
    3. Hirtelen így nem tudom, hogy ez a 20-25 rész sok-e, majd kiderül. Persze a filler is lehet nagyon jó, az Inuyashába például egyáltalán nem idegesítettek.
      De az is igaz, hogy egy ilyen hosszúságú cuccban elkerülhetetlenek a kis kitérők, jó esetben még érdekesebbé is teszik a történetet. :)

      VálaszTörlés