2009. július 16., csütörtök

Inuyasha folyt. köv.


Most olvastam az Addictson, hogy az őszi szezonban folytatják az Inuyashát onnan, ahol befejezték (35-36. kötet). Már alig várom! :) Végig láttam japánul, és már a mangában a 48. kötetnél járok az 56-ból, de akkor kivárom, hogy sorozatban nézzem végig. Remélem Sesshomaru anyját nem hagyják ki. Nagyon tetszett a 47. kötetben, és az a megható jelenet Rinnel. Hiába a kőszív is megszakadhat! Remélem tudjátok mire célzók :). De ha nem az se baj, mert ezzel nem spoilereztem igazán, mert van itt ám csavar rendesen.

2 megjegyzés:

  1. Én már ezer éve készülök arra, hogy legalább az animét végignézzem, de hát az RTL Klub - mint tudjuk - rettenetesen igyekszik leadni az egészet már évek óta...
    Pedig nagyon szeretném tudni a végét.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is egy darabig úgy voltam vele, hogy na hátha játsszák már magyarul, hátha. Kb. egy féléve besokaltam és megnéztem, amiket még magyarul nem láttam, és elkezdtem olvasni a mangát.

    VálaszTörlés