2010. augusztus 12., csütörtök

Vámpír storis animék


Már tinilány korom óta (kb. 10 éve vagy még régebben :) ) szeretem a gótikus, horrorisztikus vámpírtörténeteket. Akkoriban sajnáltam, hogy a témából anime csak a Vampire Princess Miyu készült. A '90-es években legendás Anne Rice vámpírkrónikái se tudtak a japánokra akkora hatást gyakorolni, hogy több vámpíros anime legyen. Persze ott volt még a Night Walker, de az elég gyenge volt.

Aztán nemrég berobbant az Underworld, és az Alkonyat könyv-, és filmsorozat és sok vámpíros animénk lett. Aminek most már annyira nem is örülök, mert a jóból is megárt a sok(k). Elcsépelt lesz a dolog, és kevésbé romantikus vagy félelmetes. Főleg ha ecchisre veszik a dolgot, és „ártatlan kislányok” lesznek a főszereplők. Könyörgöm a kiindulási pont a sármos pasi volt!!! Én leginkább a fent említett Anne Rice műveket szeretem és a tipikus sármos, ragadozó vámpírt. A Vampire Hunter D, a Trinity Bloodon, a Blood +-on, a Hellsingen és a Vampire Knighton még én is jól elszórakoztam, bár nem a legmesszebb menően feleltek meg az elvárásaimnak, de azért jók voltak. Shingetsutan Tsukihime és a Karin elég unalmasnak találtam, de azért végig néztem. Elmegy. Ellenben a Dance In The Vampire Bund és a Rosario to Vampire-ban annyi ecchi volt, hogy nem bírtam végig nézni. Pedig ha én egy sorozatot elkezdek azt általában végig is nézem, mert kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle. És láttam már ecchit ezelőtt is, de ennek a kettőnek a története nem bírta nálam ellensúlyozni a dolgot.

Most viszont a Shikivel úgy néz ki jó lóra tettem, mert bár megtartja a régi vámpíros történetek jellemzőit új színezetet is ad a dolognak. Végre egy igazán jó vámpíros anime!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése