2010. április 26., hétfő

MondoCon - SakuraCon 2010


Bár a hétvégi Conon nem voltam, vannak értesüléseim az animaxos újdonságokról:

A Fullmetal Alchemistet május 12-től újra adják, és a remakejét a Fullmetal Alchemist Brotherhoodot június elsejétől várhatjuk. Ami még újdonság az Máj 24-től várható Hullámok habjain, Máj 29-án Égenjárók, Jún 3-től Slayers Revolution.

Azt hiszem mind a négy újdonságot meg fogom nézni. A Brotherhoodot direkt nem is kezdtem még el, mert számítottam rá, hogy leadják, és úgyis volt más amit nézhettem.

2 megjegyzés:

  1. Végre Slayers Revolution. Ugyan őszre ígérték. Közel egy éves csúszás. Nem tudom, ennyire nem lehet előre tervezni?

    VálaszTörlés
  2. Igen, már vártuk.

    Bár én a Fullmetal Alchemistre is előbb számítottam. Jó, hogy az oldalukról és máshonnan már rég le lehetett volna tölteni. A szinkronossal meg biztos vártak, amíg végig meg lesz.

    VálaszTörlés