2010. április 23., péntek

Bocsi fiúk


Sajnálom fiúkák, de most elkapott a yaoi láz, ezért írtam 2 yaoiról is ismertetőt.

Az a helyzet, hogy nálam minden hangulat függő. Van amikor én is elrettenek a yaoitól, hogy jesszus, hogy voltam képes ezeket eddig nézni. Máskor meg olvadozom és csorgatom a nyálam. Most ez utóbbi történik velem. :)

De egyébként nem csak ezzel vagyok így hanem a zene hallgatással, valamint a film és anime nézéssel is. Vannak olyan napjaim, hogy csak nyugtató melódiákat tudok hallgat, máskor pedig csak rockot vagy popot. Van olyan napom, hogy csak filmet van kedvem nézni és rajzfilmet nem, vagy fordítva. Ha le vagyok törve akkor vígjátékot vagy valami romantikust kell néznem. Ha nagyon fáradt vagyok akkor feliratot sincs kedvem olvasni, ekkor szinkronos animét vagy filmet nézek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése