2010. július 7., szerda

Hana-Kimi / Hanazakari no Kimitachi e




12 részes romantikus vígjáték. Részenként 45 percesek, az utolsó másfél-órás, valamint van még egy specialja is.

Ashiya Mizuki, lány létére beiratkozik egy japán fiú akadémiára. Fiúnak öltözve és viselkedve szeretne segíteni egy számára kedves emberen, akit eddig csak távolról csodált, Sano Izumi magasugrónak. Sano lába megsérült, és egy időre abba kellett hagynia az ugrást, de most már hogy egészséges a lába sem akar ugrani. Ashiya azért jött a fiú iskolába, hogy rávegye Sanot újra ugorjon. Eközben Ashiyának, Sanonak és egy másik fiúnak, Nakatsunak, aki jó barátja lett Ashiyának, lassan megváltoznak az érzéseik...

A különböző vicces helyzetek Ashiya fiúként való viselkedéséből, és a fiúk közzé való beilleszkedéséből fakadnak. Emellett sok egyéni karakterrel és remek színészekkel is találkozunk...

Hisaya Nakajo azonos című 23 kötetes mangájából készült, ami néha meg is látszik a doramán. (Mármint, hogy mangából készült)

Ez a sorozat olyanoknak is tetszik a környezetemből, akiknek az anime mint műfaj nem jön be. A dorama tele van helyes fiúkkal, szeretni való karakterekkel, és sok-sok poénnal.

4 megjegyzés:

  1. Ó, épp tegnap fejeztem be a HanaKimit, és nagyon tetszett. Vicces, drámai, romantikus, és tele van jobbnál-jobb figurákkal, bár kétségtelenül Nakatsu (Ikuta Toma) viszi a hátán a film nagy részét. És a másik imádottam, Oscaaaaaaaar *sóhajt*

    VálaszTörlés
  2. Ikuta Toma nagyon jól játszik. Egész más karaktert kell adnia itt és az Maou-ban, és gond nélkül megy neki. Arról nem is beszélve, hogy milyen helyes. :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg, valahogy a Honey and Cloverben nem tetszett, de itt szinte ő viszi az egész sorozatot. A Maou-t is felvettem a listámra, ha egyszer eljutok odáig a doramázásban.

    VálaszTörlés
  4. A poén az, hogy én meg még a Honey and Clover nem néztem meg, csak felvettem. Gondolom úgy tűnt, hogy az Animax hatására kezdtem el doramázni, de nem. Egyik barátnőm ajánlotta a Hana-kimit, és utána kaptam rá.

    VálaszTörlés