2009. június 3., szerda

Anime bemutatások


Eddig úgy gondoltam, hogy animék elemzésével nem foglak fárasztani titeket, de mivel nincs annyi érdekes témám, hogy egy blogot fenntartsak vele, ezért időközönként fogok írni egy konkrét animéről.

Sajnos nincs annyi időm, és lehetőségem animéket nézni, mint szeretném, ezért kb. csak havonta tudok majd írni, arról az animéről, amit éppen megnéztem. Mert csak akkor számolok majd be róla, ha már kiforrott véleményem van, vagyis végig néztem, megemésztettem...

Spoilereket nem írok bele, hogy aki még nem látta, és esetleg ennek hatására megnézné, annak is okozzon meglepetést. Az "anime" címkék közé nem fog bekerülni, mert hamar túltelítődne, és átláthatatlanná válna a dolog, úgyhogy ez csak az "anime bemutatás" címke alatt lesz megtalálható. Az anime címéhez nem készül majd címke, mert ez is csak a zsufoltságot növelné. Akkor írok cím címkét, ha később is akarok majd az animéről írni, mint az X/1999 vagy a Detektív Conan.

Általában egy hónap alatt nézek meg egy 24/26 részes sorozatot, illetve az Animaxon nézek 2-3 szinkronos sorozatot. Jelenleg a Nanát, Detectiv Conant, és a Bleachet. Nem szoktam követni az éppen japánban futó animéket. Csak annyit tudok róluk, amennyit a barátnőimtől hallok, és ha esetleg valami nagyon ígéretes van azt nézem folyamatosan, mint a Hetaliát vagy a Kuroshitsujit, de mondom ez általában nem jellemző rám. Mindig előre beszerzem, amit meg akarok majd nézni, és ezek már teljes, lefutott sorozatok, amikről tudom, hogy tetszeni fog.

Elsődleges érdeklődési köröm a fantasy, de szeretem a mechát, és a romantikus animéket is. Az itthon már ismert (értsd: RTl klub vagy Animax már játszotta, illetve ami már a köztudatban van, mint a Code Geass, Ouran host Club, Evangelion) animékről nem írok, mert szerintem fölösleges. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy az újdonságok bemutatását ne Tőlem várjátok. Viszont barátnőm, aki az Anime Figyelő nevű blogot írja, szokott írni az újdonságokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése