2009. június 6., szombat

2 éves lett az oldalam


2007 juni. 5-ei indulása óta több funkcióval is kiegészült az Animitológia nevű oldalam. Eleinte csak a mitológiai vonatkozásokra és az érdekességekre helyeztem a hangsúlyt. Mostanra lassan ott tartok, hogy minden félével foglalkozom. Felkerült néhány letölthető opening, ending, végre elkezdtem a sokat ígért bemutató termet, mangát fordítok, de még blogot is írok. És ez még nem minden, mert még újabb projekteken agyalok, de ezek között van még elég kétesélyes is. Meg aztán vizsgáim is vannak még. Ami biztos: mitológiai leírások közé is kerül még, lesz új design, és az X mangát is fordítom tovább. Hát igen, a fordítás, nem csak a konkrét fordítást, de a beírást is én készítem, szerencsére egyik barátnõm(Magier) önként jelentkezett lektornak és javítónak, akinek ezúton is köszönöm.

Remélem nem csak én élvezem, mert készíteni is élvezet, bár a gépelések közben néha úgy érzem, hogy nem vagyok normális, hogy ennyit írtam. Először mindig papírra fogalmazom meg a gondolataimat. Látnotok kéne azokat az össze-vissza áthuzigált, átnyilazott papírokat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése