2009. március 23., hétfő

X/1999 manga fordításom






Amint láthattátok az oldalamon (animitologia.extra.hu) elkezdtem fordítani az X/1999 mangát. Az a helyzet, hogy nagyon szeretem a Clamp sorozatokat. Bár én azok csoportját erősítem, akik szívesebben nézik a sorozatokat, mintsem olvassák őket. Kár, hogy a legtöbb anime a manga népszerűsítése véget készül, mert Japánban az embereknek kevesebb idejük van TV nézésre, mint olvasásra, amit a pályaudvaron is meg lehet ejteni. Nem mintha nem szeretnék olvasni, csak a nyelvtudásom kíván még csiszolni valót. De ez a tény ne rémítsen el senkit a fordításom elolvasásától, mert igényes vagyok, és lektoráltatom is mielőtt közreadom a munkám.

Ha minden jól megy 3-4 hetente fog frissülni a sorozat új kötetek fordításával. Ezen kívül tervezek még más mangákat is fordítani az X-en kívül, de ez maradjon még titok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése