2012. június 15., péntek

Anime Börze 2. - Visszaszámlálás


Jelentem felkészültem a holnapi nagy napra! ^^

Összepakoltam az Anime Börze vásárra szánt dolgaimat. Közbe bekukkantottam minden apró zegzugba. Még egy külön nagytakarítás is kerekedett a dologból és egyáltalán nem húztam közbe a számat. Sőt izgatottan vártam, hogy milyen "kincseket" találok közben, amiről már el is feledkeztem. Mire nem jó egy ilyen alkalom? :)

Több cucc jött össze eladásra, mint mint elsőre számítottam, artbookok, mangák, kártyák, DVD-k, poszterek, kitűzök, kulcstartók...(, ezért az előzetes tervektől eltérve külön asztalt foglaltam, és nem barátnőmmel együtt árusítok, hanem mellette). Csomó-csomó minden, ami igazából szép és jó csak úgyse használom és hát ha másnak meg örömet szerez. Kicsit úgy érzem magam, mintha Yuko boltját (xxxholic) vezetném. :)

Kicsit az előzetes véleményemről: A figura kiállítást sajnálatomra lemondták, pedig ez volt, az eladás mellett, a fő okom, amiért ki akartam menni. Az egyetlen program, ami érdekelt. Ilyenformán a belépő kifizetésének számomra semmi értelme. A kézzel készített ékszerekkel majd Dunát lehet rekeszteni, de kint lesz az AnimeLand, a HoldfényTeam és Seti is hoz figurákat, nem beszélve a hozamhasonló használt cucc árusokról. Hátha veszek is valamit, bár most ahogy átnéztem mennyire nem használtam ki a vásárolt cuccaimat, ennek nem túl sok valószínűségét látom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése