2012. február 19., vasárnap

(New York Times) Best Sellers



Most egy kisebb észrevételemet szeretném megosztani veletek. Biztos vagyok benne, hogy a témában van nálam avatottabb is. Ezért nem is szeretnék bele bonyolódni, de megjegyzésben nyugodtan ki lehet javítani, hozzátoldani.

Nem csak japánnal kapcsolatos könyveket szoktam olvasni. (Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.) És ha már könyvajánlót is "vezetek" Nektek gondoltam megosztom a tapasztalataimat. Az a szokásom alakult ki, hogy mielőtt megvennék egy könyvet magamnak elolvasom könyvtárból vagy barátoktól kérem kölcsön. Teljesen véletlen úgy alakult, hogy az utóbbi évben, ami nem manga vagy japán szerző műve volt a kezemben és annyira megtetszett, hogy felkerült a megvételes listámra, az New York Times Best Seller volt. Eddig erre oda se figyeltem, de most azon gondolkodom, hogy a későbbiekben ezt is figyelembe veszem. Igaz, attól még, hogy egy könyv jól fogy és népszerű még nem biztos, hogy olyan élvezetes és maradandó érték is. Mindenesetre ezeket a lent felsorolt könyvek bátran ajánlom a figyelmetekbe, ha nem japánnal kapcsolatos olvasmányra vágytok és a leghíresebb lap ajánlatával:

  • Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
  • Komfortos mennyország
  • Leány gyöngy fülbevalóval
  • Millenium trilógia
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése