2011. április 6., szerda

Level E




Általában nem szeretem az ufós storykat, ezért is kétkedtem benne először, hogy ez tetszeni fog nekem. Még a barátaim ajánlották, mondván hogy jónak ígérkezik, így belenéztem. Megérte. A 3. rész minden "pénzt" megér! Itt döntöttem el, hogy ezt a sorozatot is végig követem. Poén! (Remélem nem kiabálom el megint előre!) ;)

Még csak az elején jár az anime, de ha jól sejtem ez is 2-3 részenként lesz egy összefüggő "fejezet". Semmilyen rendkívül ocsmány ufókra nem kell számítani. Az eddigiekből legalábbis erre lehet következtetni.

Az alapszituáció szerint a Földön több idegen is él emberi alakban, amiről persze az emberek többsége nem tud. Vannak köztük agresszív és békés lények is (, meg hatalmas nagy kutyaütők, de ez majd a sorozatból mindenkinek kiderül, aki megnézi).

Sok mindent nem árulhatók el spoilerezés nélkül. Mindenesetre egy kis izelítő:
A főszereplőink között van egy szőke "hajas baba" idegen, akit első látásra nőnek néztem, aztán kiderült, hogy férfi. Sebaj, ennek ellenére is tud úgy hízelegni a boci szemeivel mint egy nő (vagy pont ezért?), de ezzel együtt erős is (asszem). Ő egy kényszerleszállás következtében amnéziás lesz és nem tud magáról semmit. Önkényesen beköltözik egy eddig üres lakásba, ahová éppen a lakás igazi tulajdonosa (Tsutsui Yukitaka) is be akar(na) költözni. Végül az idegenünk és Yukitaka "összebarátkoznak" és nem várt események következnek...

Mi ez a sok idézőjel és zárójel? Ha belenéztetek tudni fogjátok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése